Tak, tak tym razem panowie tworzący duet Twożywo , zamiast charakterystycznych wypowiedzi graficznych, przygotowali spoty dźwiękowe.
Tytuł projektu, przygotowanego dla Muzeum Powstania Warszawskiego to 5 minut i 44 sekundy - tyle czasu trwa 10 spotów prezentowanych miedzy 25lipca i 9sierpnia w przestrzeni publicznej stolicy, min. w sklepach i autobusach.
Krótkie informacje dźwiękowe wykorzystują język reklamy, by mówić o rzeczach znacznie ważniejszych niż promocje i wyprzedaże.
Eksperyment udany, zresztą posłuchajcie sami - spoty można ściągnąć tu.
2 komentarze:
zabawa słowem ,dobrze że z wizual przechodzą w audio .to chyba nowy obszar poszukiwań dla ichnych kalamburów
Twożywo w wizualu zrobilo się dość nudne.
Trzeba przyznać, że audio wyszlo super i jest bardzo w klimacie tego co robili/robią ci panowie.
A jakieś wrażenia odbiorców? Ktoś coś wie?
Prześlij komentarz