poniedziałek, 26 marca 2012

JOANNNA RAJKOWSKA - APEL

Sprawa jest ważna, więc mimo tego że wiadomość dotarła przez facebooka kilka dni temu, postanowiłam ją umieścić na blogu. Poniżej oryginalna wiadomość od Joanny Rajkowskiej.

Drodzy,
Nie jestem facebookowcem, ale tym razem postanowiłam napisać do was ozywając siły facebooka. Nasza 9-miesieczna córeczka, Rosa, ma nowotwór obu oczu - retinoblastome.
Na razie żyjemy w przekonaniu, ze po 6 cyklach chemioterapii Rosa będzie miała operacje laserem, albo radioterapie w Londynie, gdzie tego rodzaju leczenie jest lepsze w prywatnym sektorze. Kosztuje ok 20 tys. funtów. Skierowano nas tam w Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie, wiec im ufamy.
Rosa ma już konto w Fundacji Aby zyc. Jakby co, kierujcie 1%. Jeśli guzy jakimś cudem znikną z jej oczu po chemioterapii, co jest mało prawdopodobne i nie wydamy pieniędzy na końcową operacje, odeślemy Wam kasę, albo pójdzie na innego dzieciaka w Fundacji.
Dowiemy się wszystkiego 18/19 kwietnia, kiedy okuliści zbadają ja po raz kolejny, po 2 chemii.
Piszcie gdybyście wiedzieli o jakiś tajemnicach leczenia albo innych ważnych sprawach dotyczących dziecięcego raka oczu. Chcemy ja uratować.
Poniżej instrukcja obsługi konta.

Całujemy Was mocno,Rajka, Andrew i Roza

Fundacja Aby żyć ul. Mogilska 4031-546 KRAKÓW
Deutsche Bank PBC S.A. 88 1910 1048 2101 0290 5873 0006
przelew tytułem: "darowizna na pomoc medyczną dla Rosy Dixon"lub przekazać 1% podatku dla:Fundacja Aby żyć ul. Mogilska 40 31-546 KRAKÓW
KRS 0000276006 (podaje się tylko nr KRS - 10 cyfr z dopiskiem na deklaracji PIT "darowizna na pomoc medyczną dla Rosy Dixon")

Wasza Rajka

Brak komentarzy: