wtorek, 10 lutego 2009

KRONIKA - Hell of Things

Na Obiegu mamy już relację z Kroniki, tu jeszcze kilka zdjęć ekstra...
















2 komentarze:

Anonimowy pisze...

"Nasycenie mediów reklamami powoduje, że firmom coraz trudniej dotrzeć do odbiorców z przekazem, który byłby wiarygodny i nieskażony znamionami nachalnej promocji. Zorganizowanie wystawy firmowej kolekcji bądź wypożyczenie jej części do muzeum stanowi gwarancję tzw. reklamy miękkiej (soft advertising), dzięki której instytucja w subtelny sposób zyskuje pozytywny rozgłos, a także zwiększa poziom znajomości oraz prestiż marki."

Anna Piechaczek
http://www.inwestycjealternatywne.pl/UserFiles/file/private_banking_2008.pdf
str 6

To tylko pozornie jest nie na temat. Posługują się nami.

Patrycja Musiał pisze...

Ale kto? Kim są ci domniemani "oni", którzy się "posługują" nami?