Na Obiegu mamy już relację z Kroniki, tu jeszcze kilka zdjęć ekstra...
2 komentarze:
Anonimowy
pisze...
"Nasycenie mediów reklamami powoduje, że firmom coraz trudniej dotrzeć do odbiorców z przekazem, który byłby wiarygodny i nieskażony znamionami nachalnej promocji. Zorganizowanie wystawy firmowej kolekcji bądź wypożyczenie jej części do muzeum stanowi gwarancję tzw. reklamy miękkiej (soft advertising), dzięki której instytucja w subtelny sposób zyskuje pozytywny rozgłos, a także zwiększa poziom znajomości oraz prestiż marki."
Anna Piechaczek http://www.inwestycjealternatywne.pl/UserFiles/file/private_banking_2008.pdf str 6
To tylko pozornie jest nie na temat. Posługują się nami.
2 komentarze:
"Nasycenie mediów reklamami powoduje, że firmom coraz trudniej dotrzeć do odbiorców z przekazem, który byłby wiarygodny i nieskażony znamionami nachalnej promocji. Zorganizowanie wystawy firmowej kolekcji bądź wypożyczenie jej części do muzeum stanowi gwarancję tzw. reklamy miękkiej (soft advertising), dzięki której instytucja w subtelny sposób zyskuje pozytywny rozgłos, a także zwiększa poziom znajomości oraz prestiż marki."
Anna Piechaczek
http://www.inwestycjealternatywne.pl/UserFiles/file/private_banking_2008.pdf
str 6
To tylko pozornie jest nie na temat. Posługują się nami.
Ale kto? Kim są ci domniemani "oni", którzy się "posługują" nami?
Prześlij komentarz